Activitat solidària de 3r ESO F

Benvingudes famílies,

L’alumnat de 3r F de l’Institut Ernest Lluch i Martìn hem organitzat una recollida de material escolar per a els infants de Gàmbia, del dia 22 al 26 de març.

A projecte fem un treball que es diu “Reacciona” i hem gravat un curtmetratge per ajudar a la fundació Kalilu Jammeh a difondre la situació de Gàmbia. Un membre de la fundació ens va fer una xerrada, ens vam adonar que als nens i a les nenes de Gàmbia els falta molt material escolar i vam decidir col·laborar amb aquesta fundació.

Durant els dies de recollida de material escolar podeu portar :

-Motxilles, estoigs, calculadores, carpetes, guixos, esborradors, ordinadors, pintures, pinzells, llibres, en anglès, llapis de colors, gomes d’esborrar i finalment retoladors.

El punt de la recollida del material serà a l’Institut Ernest Lluch i Martìn.

Ens agradaria que col·laboressiu donant material escolar per als nens i nenes de Gàmbia.

Gràcies per la vostra atenció,

Alumnat de 3r F