Presentació dels Treballs de recerca

El passat 7 de febrer, l’alumnat de segon de batxillerat va presentar els seus treballs de recerca. Amb aquesta presentació finalitza un procés d’investigació que els ha tingut ocupats i ocupades pràcticament tot un any, especialment els darrers mesos. Enguany hi ha hagut propostes molt variades i interessants i, en general, els resultats han estat molt positius. En aquesta convocatòria hi ha hagut dos treballs vinculats amb el món dels cavalls i el nostres alumnes Giulia Jussen i Cristian Caballero ens van sorprendre amb la visita dels seus cavalls i ponis. Va ser una experiència molt interessant! Al llarg de les properes setmanes començarem a treballar amb la següent promoció, segur que també apareixeran propostes molt engrescadores!