Mercat de treballs de recerca!

El passat 28 de febrer l’equip docent de batxillerat de l’institut va organitzar un Mercat de treballs de recerca per tal de presentar les propostes d’investigació elaborades pel claustre per a l’edició 23-24. L’alumnat de primer de batxillerat, el qual comença enguany els seus treballs, va dirigir-se a la cantina on va consultar prop d’una setantena de propostes d’investigació organitzades per àmbits temàtics. L’activitat va comptar amb el suport de docents de cada especialitat, els quals van resoldre els dubtes que l’alumnat tingués en la concreció de les hipòtesis de treball i altres qüestions relacionades amb el procés d’investigació. La intenció era posar a l’abast propostes d’investigació viables i atractives per aquell alumnat amb dubtes i ajudar a concretar les pròpies. Des d’aquí agraïm la participació del professorat i de l’alumnat en aquesta jornada. L’activitat ha tingut molt bona rebuda, segur que la repetim en un futur!