Anem a la presentació de Transitem!

El passat 13 de juny, part de l’alumnat de primer de batxillerat de l’institut va assistir a la presentació de l’obra “Transitem“, de l’autor Ian Bermúdez, a la Biblioteca Municipal Marta Mata de Cunit. L’alumnat ha treballat l’obra a l’assignatura de Problemàtiques socials de primer de batxillerat, on es van dur a terme diferents activitats per tal de donar a conèixer la realitat de la comunitat trans a partir de l’obra de l’Ian Bermúdez, professor de llengua anglesa, escriptor, actor i activista. L’acte, obert a la ciutadania, va comptar també amb la participació dels membres del club de lectura de la Biblioteca. Durant la sessió, l’alumnat va poder dialogar amb l’Ian i resoldre inquietuds i preguntes sorgides durant les sessions de treball a l’aula. En definitiva, una activitat molt ben valorada que segur que repetirem en posteriors cursos amb noves temàtiques!