Cultura clàssica: “Un dia en la vida de…”

Comencem el projecte “Un dia en la vida de…“. Durant les properes 3 setmanes haureu d’investigar sobre la vida de diferents classes socials de la Grècia i Roma. Amb aquesta informació haureu d’elaborar dos documents:
  • Un informe detallat sobre les condicions de vida, drets, deures, etc. del grup social escollit (fer còpia aquí).
  • Una presentació (en format Pechakucha) on explicareu als vostres companys les claus del grup social en qüestió. Recordeu, la Pechakucha serà de 20 diapositives i de 20 segons per diapositiva (total de 6 minuts i 40 segons).
Podreu escollir entre les següents classes/grups socials:
  • Grècia: ciutadans, metecs, esclaus, dones (ciutadanes), dones (esclaves), magistrats, vestals, etc.
  • Roma: patricis, plebeus, legionari, gladiador/a, cònsol, senador, lliberts, patricis,