Introducció a la història

Aquí teniu els criteris d’avaluació de la prova de la unitat d’Introducció a la Història que farem la setmana vinent. Els comentem a classe:

Fonts històriques

L’alumne/a sap definir què entenem per font històrica, per a què serveixen i, a més, diferencia clarament entre fonts històriques primàries i secundàries i entre els diferents tipus de fonts existents.

Línia del temps

L’alumne/a situa els fets històrics en un eix cronològic, marca els grans períodes i identifica els fets rellevants que han suposat els canvis d’etapa.

Canvis Edat Moderna

L’alumne/a identifica els principals canvis que suposa l’Edat Moderna en relació amb èpoques passades en diferents àmbits (demogràfics, econòmics, religiosos, polítics, ideològics, artístics, etc.) i explica amb detall algunes de les seves característiques.

Inici Edat Moderna

L’alumne/a pot explicar els principals esdeveniments que marquen l’inici de l’etapa tot destacant la seva rellevància i impactes en diferents àmbits, així com la seva interrelació.