Xerrada de l’Assumpta Montellà amb l’alumnat de 4t

El dia 27 de febrer, els alumnes de 4t van poder escoltar la xerrada de l’Assumpta Montellà sobre la maternitat d’Elna i els camps de refugiats de la Guerra Civil situats a França, Platja d’Argelers i Ribes Altes.
Els alumnes havien llegit la novel·la del Roc Casagran titulada Ara que estem junts, que explica les vivències en el camp de refugiats d’Argelers de la família protagonista, i del qual, l’Assumpta Montellà n’havia fet les correccions històriques.
La xerrada va interessar molt i va ser una experiència molt positiva per a totes les parts.