Xerrada amb l’autor Eloy Moreno a l’Institut de Collbató

El passat dimecres, dia 21 de febrer, els alumnes de primer de l’ESO de l’Institut de Collbató van tenir l’oportunitat d’immersir-se en el món de la literatura contemporània gràcies a una xerrada amb l’autor Eloy Moreno, conegut pel seu llibre “Invisible”.

Organitzada pel Departament de Castellà i amb la col·laboració de les tutories, la xerrada va oferir als estudiants una visió privilegiada sobre els secrets de la creació literària, així com sobre els temes profunds que aborda “Invisible”.

Durant la sessió, els alumnes van poder interactuar amb l’autor, plantejant preguntes i explorant les intricades de la seva obra. La presència on-line d’Eloy Moreno a l’Institut ha estat una experiència enriquidora i inspiradora per a tots els participants. Aquesta trobada ha reforçat l’aprenentatge dels estudiants i ha posat de manifest la importància de la literatura com a vehicle d’expressió i reflexió de temes que conformen la nostra realitat.