Visita del nou alumnat de primer d’ESO

Benvolgudes famílies,
Avui ha tingut lloc la tradicional visita de les escoles de primària al centre. Després de la visita per les instal·lacions de l’Institut els nois i noies de sisè de l’Escola La Salut, Escola Mansuet i l’Escola del Bruc han participat en unes activitats de cooperació i superació al pati.

Una jornada idònia per anar coneixent els propers companys i companyes del curs vinent. L’alumnat s’ha endut un full amb instruccions per fer la matrícula.Per qualsevol dubte contacteu amb l’Institut.

L’activitat ha finalitzat amb una fotografia de grup on podeu comprobar l’èxit de la jornada.

Moltes gràcies per venir i recordeu que amb l’ajuda de tothom farem una bona feina!!

Bon estiu i fins el dia 7 de setembre