Tria-la.cat a la final !!!!!!!

En Miquel i els Pols han aconseguit el repte:

Estem a la final dels mSchools Mobile Learning Awards 2019 a la modalitat d’ App Education desenvolupada a l’Optativa d’Informàtica de 4t d’ESO!!!!!

mSchools Student Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Enguany, mSchools celebra la sisena edició del concurs el 8 de juny a la Farga de L’Hospitalet.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats: App EducationMobile History MapScratch Challenge.

Descarrega’t l’App a https://www.tria-la.cat/