Sortida Teatre 2n ESO

El dimarts 15 de gener, els alumnes de 2n d’ESO van assistir a la representació teatral de l’adaptació de l’obra Tres sombreros de copa de l’escriptor, periodista i dramaturg espanyol Miguel Mihura. Escrita en 1932  tot i que va ser estrenada el 1952, és una comèdia que figura entre les més destacades del teatre espanyol del segle XX.

La història transcorria en un hotel de províncies, a l’ «habitació d’un hotel de segon ordre», la nit en la qual s’hi allotja, Dionisio, el seu protagonista, a l’espera de les seves noces, que es celebraran l’endemà. En l’interval d’aquestes hores, arriba a conèixer a Paula, jove ballarina d’una companyia de revistes, de pas per la ciutat. La presència de Paula i la troupe de la companyia, li descobreix un món que li era desconegut, i fa que Dionisio reconsideri la seva intenció de casar-se.

Després de gaudir de l’obra, en què els embolics absurds dels seus protagonistes ens van fer passar una hora molt divertida, els actors van contestar a totes les preguntes que el públic els plantejava. Tot això va permetre l’acostament de l’alumnat a una manifestació artística a la qual no estan molt habituats.

Ens ho vam passar molt bé i ens va encantar l’obra.

Va ser un matí molt profitós!!!!!!!