Sharing to learn

El passat setze de maig i, després de moltes sessions compartint, aprenent, col·laborant i disfrutant, els i les alumnes de quart que han participat en el programa Sharing to Learn d’enguay, van assistir amb molta il·lusió al seu acte de cloenda.

L’acte es va celebrar al centre de primària La Roureda, a Sant Esteve de Sesrovires, on es van trobar tots els language assistants i una bona part d’alumnat de primària de la zona del Baix Llobregat nord per celebrar la finalització del programa i acomiadar-se.

L’acte va ser presentat pel Pep Vázquez, inspector d’educació, la Susanna García, directora de l’escola La Roureda i en Fernando Rubio del centre de recursos pedagògics de Martorell.  Tanmateix, el director dels Serveis Territorials de la comarca, l’Albert Grau Montero, va pronunciar unes paraules molt motivadores, recordant la importància d’una participació activa i dinàmica,  i el treball col·laboratiu en situacions d’aprenentatge funcional durant el procés d’adquisició d’una llengua estrangera, en aquest cas l’anglès.

Els alumnes de l’institut de secundària Montserrat Colomer, i els del nostre centre, Institut de Collbató, van pujar a l’escenari a recollir el seu certificat de participació en el programa. Van rebre uns bonics detalls de la mà dels infants dels centres de primària que, de ben segur, recordaran amb un somriure la seva experiència. Els centres de primària que han participat enguany són l’escola La Salut, el Mansuet, el Bruc, Vinya del Sastret (Sant Esteve Sesrovires), la Roureda (Sant Esteve Sesrovires) i mare de Déu de Montserrat (Castellví de Rosanes).

Per finalitzar, tot el professorat participant en aquest darrer curs també va pujar a l’escenari per recollir el certificat de participació.

Volem felicitar pel seu compromís amb el programa i la seva col·laboració des del primer dia a: Martina Balboa, Paula Cano, Paula Mora, Adrià Cambre, Max Vergès, Arnau Perelló, Laia Pardo, Rocio Sanchez, Gina Heina, Jana Anglès, Jana Martín i Aina Ferre.

Us deixem un àlbum amb unes quantes imatges de l’acte: