Seleccionats als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta

Un altre any hem participat al Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per Enciclopèdia Catalana,   i la Montse Silva  de 2n d’ESO ha estat seleccionada, en la categoria Corsaris per representar el Baix Llobregat Nord a les semifinals d’aquest concurs. La semifinal es disputa a Barcelona, el 30 d’abril.

Els quarts de final del Baix Llobregat Nord es van celebrar a Martorell el dimecres 3 d’abril. Hi van participar escoles i instituts de la comarca com Olesa, Esparreguera, Martorell, Sant Esteve de Sesrovires… Nosaltres hi vam participar en les dues categories que podem:

CORSARIS: (1r i 2n d’ESO) Montse Silva  i   TROPA DE CORSARIS: (3r i 4t d’ESO)  Sílvia Alcàzar, Carlota Carreño i Miquel Font

Ho van fer TOTS molt bé i els felicitem sincerament i els agraïm la voluntat de participar i el treball que hi ha al darrere.

Des de la nostra web estem contents de poder felicitar l’Escola La Salut de Collbató, perquè el seu concursant en la categoria de Grumets verds (5è i 6è) també va ser seleccionat, entre 11 participants.

Collbató a les semifinals!!!!