Schools on Air ens porta a la ràdio!

Ens complau anunciar que, enguany, l’Institut de Collbató torna a participar en el projecte Schools on Air, en coordinació amb altres centres de primària i de secundària de Collbató i Esparreguera.

Aquest projecte és una oportunitat única per a que els nostres alumnes comparteixin coneixement i treballin la seva competència comunicativa en la llengua anglesa. El projecte consisteix en la realització d’un programa de ràdio que serà emès a ràdio Esparreguera el proper dilluns 4 d’abril a les 12:00h per tal que els alumnes dels centres de primaria puguin escoltar-lo i fer-ne activitats que, prèviament, els nostres alumnes han elaborat. Aquesta activitat l’han dut a terme amb molta il·lusió tots els nostres alumnes de segon curs però, degut a les condicions del projecte i a la normativa còvid, només dos grups han estat escollits per anar a l’emissora a enregistrar el seu programa.

El projecte ha estat tot un repte, tant el guió com les activitats per a treballar el contingut han estat elaborats en llengua anglesa.

L’experiència ha estat molt interessant i divertida, i els alumnes han pogut veure de primera mà com funciona la ràdio i les seves instal·lacions. L’Hugo Tirado, la Rita Ferre, el Victor Abad, La Júlia Mora i la Julene Piñero us esperen a tots ben enganxats a l’emissora el proper dilluns! No us ho perdeu!

Àudio del programa