PROJECTE REACCIONA QUART ESO

L’alumnat de quart d’ESO  ha participat durant aquesta setmana en el projecte REACCIONA. Es tracta d’un projecte de cinema i solidaritat.

L’alumnat ha realitzat un taller de cinema amb l’objectiu de crear desde zero tres vídeos per tres entitats sense afany de lucre, que ells mateixos han escollit. En tot moment han tingut  suport de professionals que els han ensenyat i guiat en totes les etapes del procés.

Als enllaços podeu visionar les obres audiovisuals creades:

• Curtmetratge escrit, dirigit, rodat, interpretat i muntat per l’alumnat de 4t ESO C de l’INS de Collbató. L’alumnat ha realitzat un curtmetratge per ajudar l’entitat Associació Catalana per la Pau en les seves tasques de sensibilització.

• Curtmetratge escrit, dirigit, rodat, interpretat i muntat per l’alumnat de 4t ESO B de l’INS de Collbató, dins del marc del Projecte Reacciona.
    L’alumnat ha realitzat un curtmetratge per ajudar l’entitat Fundación Comparte en les seves tasques de sensibilització.

• Curtmetratge escrit, dirigit, rodat, interpretat i muntat per l’alumnat de 4t ESO A de l’INS de Collbató, dins del marc del Projecte Reacciona.
    L’alumnat ha realitzat un curtmetratge per ajudar l’entitat Ulls del mon en les seves tasques de sensibilització.