Projecte empatitza!

No volíem acabar l’any sense mostrar-vos algunes imatges de les activitats de l’Empatitza!

Empatitza és un projecte de primer d’ESO en què professorat i alumnat voluntari compartim els segons patis cada matí, realitzant activitats de tot tipus: hort, labors, jocs de taula, lectura, ping-pong, expressió artística, música, etcètera. Gràcies a aquestes estones que passem plegats, ens coneixem millor i aprenem els uns dels altres en un ambient més relaxat. Tenim ganes de seguir compartint estones durant el 2022 i animem tot l’alumnat de primer curs a participar-hi!