PREINSCRIPCIÓ 2021-2022 ( alumnat nou )

El proper dia 17 de març s’obre el termini de preinscripció en els centres d’educació secundària obligatòria, que es tancarà el dia 24 de març de 2021.
Des del Departament d’Educació s’ha posat en marxa el nou web  PREINSCRIPCIÓ.GENCAT.CAT, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments
obligatoris. Aquest nou portal telemàtic (en el context de pandèmia per la covid-19) permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció (sol·licitud electrònica o amb suport informàtic).
Per realitzar la preinscripció necessitareu l’IDALU (nombre d’identificació de l’alumne) i el codi del nostre centre que és el 08063801.
El nou web es podrà consultar des de qualsevol dispositiu mòbil. Aquest portal presenta els continguts redactats en un llenguatge planer i inclou un ampli centre de suport per a cadascun dels estudis. En aquest espai es poden trobar podcasts, vídeos, un glossari i també un ampli apartat de preguntes més
freqüents, on es dóna resposta als dubtes que es plantegen les famílies més sovint a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles.

Durant la setmana de preinscripció, recordeu que podeu contactar amb nosaltres pel telèfon del centre: 937779837 o bé, al correu de secretaria@inscollbato.cat .