Pla d’obertura del centre

Benvolgudes famílies,

Desitgem que hàgiu pogut gaudir de l’estiu, i que tots us trobeu bé.
Iniciem el curs 2021-22 i un cop més, l’objectiu de l’Institut de Collbató és proporcionar la millor atenció possible a famílies i alumnat amb les millors condicions de seguretat que puguem implantar mentre estiguem sotmesos als efectes del SARS-COV-2.

Tot l’equip humà de l’Institut de Collbató entomem una vegada més aquest propòsit amb molta il·lusió i la màxima seguretat per reprendre la nostra tasca educativa presencial el proper dilluns 13 de setembre.

Us adjuntem el POC 2021 22 INS Collbató i un POC2122 Versió reduïda, on es concreten tota la informació sobre l’organització de grups de convivència estable, l’organització d’entrades i sortides, el pla de contingència en cas d’aparició de simptomatologia, les normes de prevenció i desinfecció, extraescolars, el servei de menjador, els protocols de detecció de símptomes, els canals de comunicació família-escola, etc. Amb tot, aquestes mesures s’aniran avaluant de forma dinàmica i s’adaptaran a les instruccions de Salut i Educació en funció de l’evolució del context epidemiològic i dels avenços en el pla de vacunació i en la immunitat de grup.

L’experiència de les mesures que tots tenim del darrer curs són molt positives, però també sabem que el risc zero no existeix. És, doncs, més important que mai seguir mantenint la complicitat entre família i l’Institut per tal de seguir conscienciant l’alumnat de la responsabilitat.

Dilluns lliurament a tot l’alumnat el document:
Declaració responsable d’alumnes d’Educació Secundària que cal retornar el dimarts 14 i lliurar a consergeria.

També caldrà que el centre sigui coneixedor de l’estat del Certificat de vacunació COVID a partir dels 12 anys (si el té). En aquest cas, Salut i Educació ens fan saber que en pocs dies ens informaran en quin format s’haurà de presentar i/o lliurar.

A més a més, trobareu al POC, i també a la versió resumida del protocol d’actuació i gestió de casos i tots els documents d’autorització i/o declaració a través de la pàgina web del centre en l’apartat de documents de centre.

Al llarg de les reunions virtuals inicials que es portaran a terme aviat:
Dimecres 29 de setembre Primer i Quart de l’ESO.
Dimecres 6 d’octubre Segon i Tercer de l’ESO.
També us donarem més informació.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració.

Us desitgem una molt bona entrada de curs!