Pica Lletres 2020

Els alumnes de 3r hem participat en el concurs televisat Pica Lletres. Un concurs basat en lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics. El dimarts dia 14 de gener hem anat a enregistrar el programa a la televisió local d’Esplugues de Llobregat.

No podem explicar-vos el resultat de la nostra participació perquè és un concurs que no s’emetrà per televisió fins el mes de març. Ja us comunicarem la data.

Agraïm als concursants la participació i la preparació prèvia. Gràcies per l’interès que heu demostrat: Montserrat Moliner, Helena Fresquet, Maria Obujova, Pau Mora, Marc Boix i Teo Hernández.