NOVETATS EN L’ÚS DE MASCARETA ALS CENTRES EDUCATIUS

Avui , dijous dia 10 de febrer de 2022 entra en vigor el Reial Decret 115/2022, de 8 de febrer, pel qual es modifica l’obligatorietat de l’ús de mascaretes durant la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.
L’ús de mascareta deixa de ser obligatori en els espais exteriors, amb excepció dels esdeveniments multitudinaris. En conseqüència, en l’àmbit dels centres educatius, no caldrà fer ús de la mascareta
– Al pati o a d’altres espais exteriors dels centres educatius.
– A les excursions i sortides a l’aire lliure. Sí que serà necessari fer-la servir durant el desplaçament si s’utilitza algun mitjà de transport públic o privat (autocar, tren,metro…).
– Als espais exteriors durant les colònies o altres estades amb pernoctació.

RECORDEU
– Als espais interiors caldrà continuar fent ús de la mascareta, exceptuant en el
moment de l’àpat al menjador escolar o quan es faci alguna activitat que
n’impedeix l’ús (activitat física d’alta intensitat, tocar la flauta…), malgrat que es
recomana que aquestes activitats es facin a l’exterior sempre que sigui possible.
-Cal portar mascaretes de recanvi a la motxilla escolar per atendre qualsevol imprevist.

Entre tots ens en sortirem abans!!