Mentories App Education

El Pensament Computacional és considerat com una habilitat fonamental per a la vida en el segle XXI. L’alumnat de quart d’optativa d’Informàtica segueix el curs “Mobilitzem la informàtica”. L’objectiu és crear una aplicació amb App Inventor i tot allò necessari per la comencialització del producte.

Avui ens ha acompanyat l’Emilio Arellano, la persona mentora assignada al nostre institut. L’Emilio estudia tercer d’Enginyeria i avui els alumnes li han pogut explicar quines idees tenen per les seves aplicacions, resoldre dubtes i escoltar els seus consells i recomanacions.

Segur que els ajudarà amb les seves propostes!