Let’s Clean Up Europe amb el suport de l’Institut de Collbató

Benvolgudes famílies,

Us convidem a participar a la propera neteja de residus al medi natural, que organitza l’Ajuntament de Collbató el proper dissabte 7 de maig, per conscienciar sobre el problema dels residus a la natura i netejar el nostre entorn més proper.

Aquest any els espais escollits són la zona del Castell i entorns, el bosquet del Pg de Ronda i el bosquet davant de l’escola La Salut. Ens trobarem a la Plaça de l’Era a les 9:30h del matí per realitzar la inscripció i fer els grups.

L’Institut us convida a participar en aquesta activitat. Us recomanem que porteu guants de casa. L’Ajuntament repartirà bosses per recollir els residus i, a qui no en porti, guants de vinil. Està previst que l’activitat finalitzi a les 13:30h.

Let’s Clean Up Europe és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, i marges de rius, entre altres espais.

Entre tots i totes farem una bona feina!!

Comptem amb vosaltres.