INTERCANVI FRANÇA

El passat divendres 21 va finalitzat la primera part de l’intercanvi amb l’Institut Olibo de Saint Cyprien de França. Els plors s’han combinat amb l’alegria de saber que es trobaran el proper mes , aquest cop a França.

El sopar – festa de comiat va realitzar-se la nit del dijous 20 d’abril al menjador de l’Institut amb una participació de més de 100 persones. Gràcies a l’alumnat , professorat i famílies per l’excel·lent vetllada.

L’alumnat de tercer i quart participant en aquest intercanvi ha elaborat uns vídeos de les seves activitats durant aquests 4 dies. Sortides per Barcelona, Collbató i El Bruc i per la nostra estimada muntanya de Montserrat. Us convidem a veure´ls.