Històries de bruixes

Aquest matí l’alumnat de 1r ha pogut gaudir d’una sessió de contes i llegendes amb l’oradora Assumpta Mercader. Dins del marc de l’assignatura de llengua i literatura catalana, hem pogut escoltar com s’explica una bona història a mans d’una molt bona oradora. A més, hem pogut entrar al món de les bruixes, aquell més llegendari i aquell més real, on s’explica que algunes dones van haver de patir condemnes i execucions durant uns segles al nostre territori. D’aquesta manera hem contribuït a la pràctica de l’escolta i a la imaginació d’històries, sense pantalles ni imatges que les acompanyin.