Festa de graduació promoció 2017/2021

El passat dimecres 16 de juny no ha estat un dia qualsevol a l’ Institut de Collbató. S’ha realitzat la festa de graduació de l’alumnat de quart de l’ESO. Una barreja de sentiments i emocions els ha passat pel davant en una hora i trenta minuts que l’acte ha durat. Tot l’alumnat del centre hi ha participat, acompanyant els seus companys i companyes que finalitzen l’etapa obligatòria.
Discursos dels delegats i delegades, dels seus tutors i tutores i del director. Enllaç del discurs de comiat del director. Discurs Final Curs (16.06.2021)
Us convidem a veure les fotografies que il·lustren aquestes paraules en aquest enllaç.
Molt bona sort a tothom.

Bon estiu 2021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *