Projecte reciclatge

Des de l’institut de Collbató en col·laboració amb l’AMPA,  volem contribuir amb la sostenibilitat ambiental, tenint sempre present la regla de les 3 R: Reduir, Reutilitzar i Reciclar.

Ens agradaria que el nostre alumnat prengués consciència de la importància que tenen les nostres accions i com repercuteixen en el nostre entorn. Creiem que hem d’aprendre a cuidar-lo i conservar-lo.

Així, les accions que s’estan portant a terme són:

• Obsequi d’un embolcall reutilitzable per als entrepans i esmorzars (boc’n’roll) a cada alumne per part de l’AMPA amb l’objectiu de reduir els residus plàstics al nostre centre.
  • Tallers i xerrades sobre la gestió de residus i l’impacte humà sobre el medi natural a càrrec d’en Jesús Aguilera (canamji.cat) com a mesura de conscienciació mediambiental.
  • Col·locació estratègica de contenidors de matèria orgànica, envasos, paper i cartró, i rebuig a les nostres instal·lacions.
  • Neteja periòdica del pati i buidatge dels contenidors a càrrec de l’alumnat en les tutories.
  • Treball a tutories sobre la importància de mantenir nets tots els espais del centre.

Agraïm la vostra col·laboració en la nostra tasca. Junts ho podem aconseguir!