Criteris avaluació

Benvolgudes famílies,

A causa de les circumstàncies actuals, resulta impossible mantenir els criteris d’avaluació que havíem presentat a l’alumnat a l’inici de curs i per això hem acordat uns nous criteris d’avaluació consensuats amb el professorat i seguint les directrius del Departament d’Educació. Cada departament informarà a l’alumnat dels criteris específics de cada matèria i els enviarà la feina necessària per recuperar el curs.

CRITERIS D’AVALUACIÓ

• La nota final, seguint els criteris de cada matèria, sortirà de fer la mitjana de les qualificacions obtingudes durant la 1a i 2a avaluació  i de les tasques realitzades durant el període de confinament corresponents a la 3a avaluació. En cap cas aquestes tasques perjudicaran l’alumnat.

• Cada departament comunicarà els mecanisme de recuperació i el professorat enviarà la feina de les avaluacions a recuperar a tot l’alumnat abans del 4 de maig per correu web.

• L’alumnat podrà lliurar la feina abans del 1 de juny via correu web per recuperar els trimestres pendents o bé les matèries de cursos anteriors.

• Més endavant, us informarem de la data de lliurament dels butlletins finals i també de la convocatòria extraordinària de recuperació del mes de juny. Desconeixem a data d’avui si es faran els exàmens presencials o no.

Sabem que és una situació molt complicada però pensem que l’alumnat s’ha de  responsabilitzar del seu aprenentatge i mantenir una actitud positiva i activa davant l’estudi.

Creiem que és molt important entregar les tasques, mantenir el ritme de treball, demostrar què s’ha après i seguir les orientacions que marqui el professorat. Tot allò que facin ara els ajudarà a consolidar els coneixements que ja tenien adquirits i els facilitarà molt les coses en un futur per seguir aprenent.

No dubteu en posar-vos en contacte amb el professorat i el seus tutors en cas de dubtes i inquietuds.

Atentament

L’Equip Directiu de l’Institut de Collbató