Crèdit de síntesi de 3r ESO a la Cerdanya els dies 8, 9 i 10 de juny de 2022

Benvolgudes famílies,

Una de les propostes plantejades pel Consell de Delegats i Delegades del centre el curs passat era la de fer més sortides amb nits fora de casa després de la situació de confinament patida. Per això, enguany hem preparat una part del Crèdit de Síntesi per realitzar fora del centre i amb 2 nits en un alberg. Concretament del 8 al 10 de juny de 2022 marxarien a l’alberg La Bruna situat a Bellver de Cerdanya.Serà l’oportunitat de gaudir de la natura, enfortir les relacions personals i practicar esports a la natura.
El cost total de la sortida és de 275€. La paga i senyal de 150 € cal realitzar-la abans del divendres 14 de gener de 2022.

La forma de pagament és fent un ingrés al número de compte de l’Institut del “Banc de Sabadell” ES70 0081 1828 7200 0100 4708 indicant el nom de l’alumne i el curs de tercer que realitza.
El resguard de l’ingrés realitzat cal lliurar -lo a la consergeria del centre.

Podeu fer un únic ingrés de la totalitat o bé fraccionar el pagament en 2. El primer pagament de 150€ abans del 14 de gener de 2022 i el segon pagament, i últim; de 125 € es realitzarà abans del dia 4 de març de 2022 seguint el mateix protocol.

El preu inclou: el transport, l’alberg, el menjar , totes les activitats, el material necessari (casc, arnés, neoprè, cordes), les classes amb monitors especialitzats i l’assegurança de viatge i d’accident. És a dir, totes les despeses durant els tres dies.

Autorització del CS de 3rt

Us fem arribar les activitats dels tres dies:

Dimecres 8 de juny

07.30 h Trobada al davant del centre per sortir.Cal vestir roba d’esport.

07.35h Sortida del bus en direcció a El Bruc (Plaça Ajuntament)

08.00h Esmorzarem en ruta a l’àrea de servei del Cadí

(únic àpat que cal portar i amb una bossa de mà dalt del bus)

09.30h Arribada a l’alberg La Bruna

10.00h Activitats de meteorologia i sortida per l’entorn de Bellver.

14.00h Dinar a l’Alberg restaurant de l’estació

15.00h Taller de nusos i cordes.

16.00h Escalada en roca

20.30h Sopar i activitats de nit

Dijous 9 de juny

08.00h Bon dia i esmorzar

09.30h Taller d’espeleologia i visita a la Cova d’Anes

14.00h Dinar al restaurant de l’alberg

15.00h Taller de supervivència i seguretat a la Muntanya

17.00h Gimcana pel poble de Bellver en grups

20.30h Retorn a l’alberg.Sopar i activitats de nit

Divendres 10 de juny

08.00h Bon dia i esmorzar

09.30h Sortida al Parc del Segre(Seu d’urgell) amb les bosses fetes per marxar

10.15h Arribada i formació per fer ràfting

14.00h Dinar al restaurant de l’alberg

16.00h Retorn en bus i Sortida en direcció a Collbató i El Bruc

17.30h Arribada El Bruc (plaça Ajuntament) i Collbató (davant centre)

En el cas de no assistir a la sortida del crèdit de síntesi organitzada l¡alumnat realitzaria classe al centre amb unes activitats semblants.

NO OBLIDEU PER ACABAR !

.Recomanem no portar telèfons mòbils. En cap cas ens fem responsables de possibles desaparicions o furts.

.La direcció de l’alberg no permet les habitacions mixtes, és prohibit menjar i beure a les habitacions.

.En cas d’una conducta inadequada el/la vostre/a fill/a podria ser expulsat/da i tornar, immediatament , amb tren o taxi.

.El pagament comporta de manera implícita l’autorització a realitzar la sortida als seus fills i filles i també suposa l’acceptació de les normes que la regiran.

.Per qualsevol aclariment truqueu al centre i demaneu per direcció.