Convocatòria de vaga pel dimecres 25 i dijous 26 de gener

Benvolgudes famílies,

Us informem que hi ha convocada una vaga els dies 25 i 26 de gener pels sindicats de professorat i d’estudiants. Tot i aquesta convocatòria al centre hi haurà classes amb total normalitat. L’alumnat de primer de l’ESO anirà a la sortida a la neu i en la resta de grups el professorat realitzarà classe normal.

A l’Institut s’ha creat un comitè de vaga amb estudiants de quart de l’ESO. Aquests estudiants han demanat fer vaga només el dimecres 25 per l’alumnat de tercer i quart de l’ESO. Avui divendres els vostres fills (només de tercer i quart poden fer una falta d’assistència col·lectiva segons les nostres NOFC) portaran un document per adherir-se o no en aquesta vaga. Dimarts us facilitarem la previsió del seguiment d’aquesta vaga que pretén lluitar per la salut mental i millorar l’educació pública.