Convocatòria de vaga del sindicat d’estudiants 23 setembre 2022

Benvolgudes famílies,

Us informem que el sindicat d’estudiants ha convocat una jornada de vaga pel divendres 23 de setembre. En aquest enllaç podeu trobar els motius de la vaga.

Motius de la vaga Vaga climàtica . El capitalisme mata el planeta.
El comitè de vaga de l’alumnat ha realitzat diferents assemblees i ens han demanat que us informem per autoritzar els vostres fills i filles a fer vaga.

L’institut mantindrà, en qualsevol cas, l’activitat lectiva normal. Cal lliurar aquesta autorització a consergeria el proper dijous 22 per evitar la falta injustificada a l’alumnat que no assisteix el proper divendres 23 de setembre.

En el cas de voler assistir al centre no cal lliurar aquesta autorització.

Cal encerclar l’opció que trobeu adient:

Jo, (nom i cognoms)________________________________SI autoritzo al meu fill o filla ( nom i cognoms)___________________________________del curs ( tercer /quart A B C) a fer vaga el divendres 23 de setembre de 2022.

DNI Data Signatura