Col·laboració del nostre alumnat al passatge del terror del Bruc

El passat divendres, 11 de novembre, quatre alumnes de 4t d’ESO del nostre institut van tenir l’oportunitat de col·laborar al passatge del terror que es va realitzar al Casal del Bruc. Les quatre alumnes (Júlia Rodríguez, Nerea Romero, Angeline Severino i Judit Tíscar) van dedicar diverses hores durant els dies previs a l’event a organitzar l’activitat que es va dur a terme el dia 11.

El dia de la posada en escena van fer d’actrius, caracteritzant-se i posant-se en la pell de dues bessones (inspirades en la pel·lícula El resplandor), una nena diabòlica (inspirada en El exorcista) i una monja sinistra. Tot això ho van fer amb l’objectiu de fer passar por a una trentena de nens i nenes del Bruc que van a anar a gaudir de l’experiència.

Aquesta activitat, promoguda per la responsable del Punt jove del Bruc, Aina Enrich, servirà a les nostres terrorífiques actrius per acreditar la realització del seu Servei Comunitari. Des de l’institut volem felicitar-les per la bona feina feta! Va ser tot un èxit!