Cloenda del projecte Sharing to Learn 2018-19

Dilluns 20 de maig a les 15.30 es va fer a l’escola La Roureda de Sant Esteve Sesrovires la cerimònia de cloenda de la desena edició del projecte Sharing to Learn.

Hi van assistir els alumnes de l’Institut de Collbató i de l’institut Montserrat Colomer de Sant  Esteve Sesrovires, també professors dels dos instituts, directors i directores i mestres de les escoles La Salut, Mansuet, El Bruch, Vinya del Sastret i La Roureda.

Els nostres alumnes de 4t d’ESO Tsu Flix Manchón, Carlota Carreño, Alba Arqués, Irene Artuñedo, Biel Espinach, Emma Michelsen, Marina Ortega, Irene Maldonado, Clara Zamora, Cèlia Zamora, Álex Pellitero, Salva Valls, Carla Rondón, Roser Xubet, Núria Duran, Guillem Simó, Leire Sanz, Abril Jorba, Raquel Candil, Júlia Solà i Xèrnia Llorens van assistir-hi i se’ls va lliurar un diploma acreditatiu de reconeixement per la seva tasca de voluntariat. A tots ells, moltes gràcies i enhorabona!

L’acte fou presentat i presidit pel coordinador del projecte Sharing to Learn, Marcel·lí Canal Basora, l’Albert (alumne del Montserrat Colomer) i la inspectora de zona.