Céilidh escocès, un tastet la cultura, danses i música escoceses

El passat dilluns sis de novembre i, per primera vegada a l’Institut de Collbató, els i les alumnes de 4t d’ESO i part del seu professorat van poder gaudir d’un autèntic Céilidh escocès, un tastet la cultura, danses i música escoceses.

El taller va ser a càrrec d’en David Vivanco, un escocès apassionat de la seva cultura que, des de fa més de dues dècades es dedica a compartir-la i divulgar-la en escoles i instituts no només del seu país, sinó també a altres països com Finlàndia, Itàlia, Portugal , Suïssa i Espanya.

Amb una interessant explicació sobre els balls, la vestimenta i els instruments tradicionals escocesos, en David ens va apropar a la seva cultura d’una forma divertida i activa mentre l’alumnat van poder millorar i practicar la seva comprensió i producció oral en llengua anglesa. Tant en balls individuals com en parelles o en grup, els i les alumnes van gaudir d’una hora i mitja d’explicacions i instruccions en llengua anglesa, oferint-los a participar i fer preguntes relacionades amb la cultura escocesa.

Dance like naebody’s watchin’ and yer heart’s in the Highlands.