Cancel·lació viatge 4t ESO

Benvolgudes famílies i alumnat,

El viatge proposat a l’estranger per aquest curs 2021/22 es cancel·la per falta d’interès. Segur que el repunt de la Covid a Alemanya i l’elevat preu de la sortida en són les causes principals.

El total d’alumnat que ha fet l’ingrés són 38 persones. Un tant per cent baix tenint en compte que hi ha 86 alumnes a quart. Malgrat aquesta mala notícia us informem que la intenció del centre és la de proposar un nou viatge, aquest cop durant el mes de juny i per Catalunya. Us informarem puntualment durant el mes de febrer.

Totes les famílies que han fet l’ingrés de 300€ pel viatge a Berlín els retornarem els diners a partir de la setmana del 28 de novembre i el 3 de desembre.
Cal enviar un correu a secretaria@inscollbato.cat indicant el nom de l’alumnat i el número de compte on voleu que us ingressem els diners.
Per qualsevol aclariment o dubte resto a la vostra disposició.