Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 2021/22

Un cop passades les reparadores vacances ja hi tornem a ser!!
Estem preparant un nou curs escolar amb totes les garanties i encara , malauradament amb mesures covid.

Cal que recordeu:

El primer dia serà el dilluns 13 de setembre amb aquests horaris:
L’alumnat de primer de l’ESO a les 9h
L’alumnat de segon de l’ESO a les 10h
L’alumnat de tercer de l’ESO a les 11h
L’alumnat de quart de l’ESO a les 12h

L’entrada de tots els grups de forma excepcional el primer dia serà per la porta principal del carrer Tarragona i la sortida serà per la corresponent porta del nivell.

La durada de les sessions de presentació tindrà una durada aproximada de 2h.

No hi haurà servei de bus per l’alumnat del Bruc fins el dimarts 14 de setembre.

Cal portar mascareta, paper i bolígraf.No cal portar ni llibres ni l’ordinador per aquesta primera sessió. L’alumnat de primer de l’ESO ha de portar el dossier d’estiu.

Us animem a vacunar els vostres fills i filles i us fem arribar la carta dels Consellers d’ Educació i de Sanitat per més informació.

rev_Carta Salut_Educació5 SIGNADA

Per qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres

Atentament.

Jaume Vergés