Aclariment nova inscripció o confirmació de plaça

Benvolgudes famílies,

Enguany per la situació de pandèmia que vivim s’ha endarrerit molt la preinscripció escolar. S’ha encetat el passat dimecres 13 i acabarà el divendres 22 de maig.

Voldria aclarir que aquesta preinscripció NOMÉS S’HA DE REALITZAR si l’alumne/a entra NOU a l’Institut, del 6è curs de la primària o si realitza un canvi de centre.

Estem esperant l’autorització de l’administració per poder fer la CONFIRMACIÓ DE PLAÇA de l’alumnat que ja és al centre. Deixarem passar el període de preinscripció i després encetarem el període de confirmació.

Farem un correu a les famílies per demanar-los el SÍ o el NO a la confirmació de places i s’haurà de retornar per correu. Fàcil i ràpid.

Ho comunicarem més endavant: via aplicació iEduca, via correu de l’alumnat i ho publicitarem a la web del centre.

Atentament

Jaume Vergés