Informació sobre adquisició del Chromebook 1e ESO

Curs 2020-2021

Recordem que la despesa en llibres de text serà molt reduïda i que aquest dispositiu que us demanem serà per tota l’etapa de l’ESO, els 4 anys del curs 20/21 al 23/24. No s’autoritza l’ús de dispositius de característiques diferents a les indicades. Recordem que aquest dispositiu es una eina de treball escolar i no pretén substituir cap portàtil d’oci. És molt important (no obligatori) que es contracti una assegurança que cobreixi possibles danys per caigudes, trencament de pantalla o robatori.

Què és un chromebook?

Característiques del dispositiu

El dispositiu triat tindrà un ús intensiu al llarg de la seva vida útil. S’ha tingut en compte la robustesa dels materials, el tipus de disseny (ergonomia, capacitat d’absorció d’impactes) i la qualitat dels components.

CARACTERÍSTIQUES:

ACER CHROMEBOOK C933

Dissenyada per treballar en condicions de llum brillant, la gran pantalla de 14 “de l’Acer Chromebook C933 és ideal per a una major productivitat. Amb una bateria de llarga durada, un ràpid processador Intel ® i una connexió Wi-Fi ràpida, posa als usuaris en línia en un instant.

• Processador Intel ® Celeron DN4020
  • 4 GB RAM
  • 32 GB emmagatzematge
  • Fins a 12 hores i mitja de bateria
  • Disseny robust de 14 ”
  • Teclat resistent a esquitxada

PREU : 270.24 € + IVA 21% = 327 € (El preu inclou la llicencia de Gsuite)

(OPCIONAL) en la pagina web tindreu tot un seguit d’opcions per completar el portàtil, fundes, ratolins….

www.tecnofis.net

Com adquirir el Chromebook

MÈTODE recomanat: Comprar el dispositiu a través de l’empresa amb la que l’AMPA ha arribat a uns acords per a la gestió de compra, entrega dels dispositius i assistència post-venda* serveis que quedaran garantits per als alumnes socis de l’AMPA, abonant la quota a traves d’IDDINK (Compra de llibres) o TECNOFIS (Compra del Chromebook).

* Serveis inclosos:

Tot soci de l’AMPA podrà disposar d’un portàtil, en el cas d’averia o trencadissa, sempre que s’hagi adquirit a l’AMPA, per tal de no perdre el fil del curs. El mateix alumne omplirà un document a Consergeria descrivint l’avaria i se li subministrarà un portàtil igual, propietat de l’AMPA, que tindrà durant els dies de reparació del seu portàtil, un cop reparat es farà el canvi. La gestió d’avaries es farà d’acord amb els requisits del nostre centre.

ASSEGURANÇA: La compra del dispositiu no inclou assegurança per trencament o robatori i els recomanem la seva contractació (tindreu l’opció d’adquirir-la quant es compri el dispositiu)

Es poden contractar unes assegurances opcionals que van desde 20 € fins a 69 €, en funció dels anys i condicions. Les trencadisses de pantalla tenen una franquícia de 30 € i les de teclat de 5 €.

Es necessari, com a mínim, fer l’ingrés de 100 € (en concepte de bestreta), abans del dia 31 de juliol de 2020. El lliurament dels dispositius està prevista la setmana del 7 al 11 de setembre de 2020 de 11 a 14h al mateix centre.

La compra del portàtil es realitza a TECNOFIS, Totes les gestions es faran a traves de la web. www.tecnofis.net , registrar-se i fer l’adquisició.

Cal indicar nom i cognoms de l’alumne i el concepte compra de Chromebook

Les opcions són les següents:

1. Mitjançant transferència bancària o amb targeta de crèdit, pagant la seva totalitat abans del 31 de juliol (en cas de fer targeta es podrà fraccionar el pagament a traves del banc).
  2. Mitjançant transferència bancària o amb targeta de crèdit, pagant 100 € en concepte de bestreta abans del 31 de juliol, i la resta s’abonarà amb transferència abans del 31 d’agost.
  3. Per a les famílies del Bruc, l’Ajuntament subvencionarà una part del Chromebook en funció dels paràmetres de les ajudes publiques. La família haurà de pagar la totalitat del Chromebook i dirigir-se amb la factura a l’Ajuntament.
  4. Per a les totes les famílies que necessitin ajuda de finançament: caldrà dirigir-se als Serveis Socials del seu Ajuntament, on faran una entrevista amb l’Assistenta Social per avaluar si la família compleix els requisits.

En aquest cas el calendari de pagaments programat és: 1r pagament 100€ abans del 31 de juliol inexcusable, 2n pagament 100€ el mes de novembre i 3r pagament a finals de març.

Com pagar la quota de l’Ampa

1. Quan feu la compra de llibres a través d’Iddink.
  2. Si no compreu els llibres per Iddink, podeu pagar la quota quan feu la compra del Chromebook a través de Tecnofis

En cas de necessitar més informació al respecte, l’AMPA farà una reunió via ZOOM  el dia 13 de juliol  a les 19.30h

Enllaç reunió:

O si ho preferiu, podeu escriure un e-mail amb la vostra consulta a ampa@inscollbato.cat

Recordem que la despesa en llibres de text serà molt reduïda i que aquest dispositiu que us demanem serà per tota l’etapa de l’ESO, els 4 anys del curs 20/21 al 23/24. No s’autoritza l’ús de dispositius de característiques diferents a les indicades. És molt important que es contracti una assegurança que cobreixi possibles danys per caigudes, trencament de pantalla o robatori.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *