Els alumnes de 4rt representen la seva obra

El passat mes d’abril, tot l’alumnat de 4rt va participar en la representació de l’obra que havien estat treballant al llarg de tot el segon trimestre a classe. La funció que van preparar recull diferents situacions que es viuen durant la infància, adolescència i maduresa i que s’ha elaborat a partir de diferents textos d’Àngels Aymar, Sergi Belbel, Paco Mir i d’altres escrits pels alumnes. A més, l’espectacle va combinar text i peces musicals interpretades pels mateixos alumnes de 4rt.

Es van realitzar dues sessions; una al matí per tot l’alumnat del centre i una al vespre adreçada al públic en general i amb l’objectiu de recaptar fons pel viatge de final de curs.

Des d’aquí volem donar les gràcies a tothom per la seva col.laboració.

IMG-20170410-WA0003