VISITANT LA BARCELONA DE L’ÈPOCA MODERNA

El dia 21 de març l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida, relacionada amb les matèries de castellà i socials, a Barcelona amb l’objectiu de conèixer l’urbanisme de la Barcelona moderna i la seva organització basada en els gremis d’artesans i comerciants, i la relació de Cervantes i El Quijote amb la ciutat.

En aquesta sortida els alumnes han pogut reconèixer i apreciar obres renaixentistes presents a la Barcelona actual, així com identificar diferents espais i zones relacionades amb l’època moderna, com la plaça del Rei, on el Tribunal de la inquisició realitzava els autos de fe, o les ruïnes del Mercat del Born, on es poden veure part del barri que va ser destruït després de la guerra de successió al 1714 per poder construir la Ciutadella.

A continuació podeu veure algunes de les fotografies de la sortida.