El Pen català fa una tertúlia literària amb alumnat de 3r i 4t d’ESO

Dos membres del Pen català han vingut a l’institut a fer una tertúlia literària amb nois i nois de 3r i 4t d’ESO dins del projecte  Ha estat una jornada molt interessant.

Aquestes són algunes de les opinions de l’alumnat.
“De vegades ens costa trobar llibres que ens agradin però quan els trobem no podem parar de llegir.
No ens agrada llegir en pantalles. Preferim el llibre físic.
M’agraden els llibres que parlem de feminisme. És el meu tema.
Wonder, Harry Potter, It, Els jocs de la fam, Buenos días, princesa, Mentes poderosas… són alguns dels títols mencionats
Misteri, distòpia, terror, feminisme, història contemporània, aventures, drama romàntic, novel.la de ficció però tambe assaig i poesia.
Els còmics i els fanzines ajuden a començar.
El que no ens agrada de les lectures obligatòries és que són obligatòries. No ens agraden els llibres on l’autor@ creu que
imita la manera com parlen els adolescents. No funciona, és forçat i no ens hi sentim reflectid@s.”