Sortida a La Foixarda 1r i 3r d’ESO

Divendres 21 de setembre, l’alumnat de 1r i 3r d’ESO han anat a la Foixarda per fer activitats de rugby. Ha estat una jornada on l’alumnat de 1r i 3r han pogut  interactuar  a través dels jocs de rugby. Els 120 alumnes i 7 professores han anat caminant des del centre fins a Montjuïc, la passejada  ha anat facilitant la coneixença, -on anirem de camp d’aprenentatge?, qui és la Cristina?, t’has llegit el segon capítol del “Mussol i la forca”?, dilluns no hi ha insti…-. Malgrat la calor i el cansament, la sortida ha estat molt interessant i profitosa.

La Foixarda 2018