PORTES OBERTES. VÍDEO INFORMATIU.

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar tots els centres educatius fins el dia 27 de març  i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu,… Llegeix més»

La Taula Periòdica més dolça

Els alumnes de 3r C d’ESO han fet pastissos inspirats en la taula periòdica. El passat 26 de febrer els alumnes de 3r d’ESO van portar a l’institut pastissos reproduint alguns dels elements de la taula periòdica, seguint una iniciativa pensada, organitzada i executada de… Llegeix més»

Oficina de moodle a Barcelona

Un grup d’estudiants d’ESO i batxillerat visiten les oficines de moodle a Barcelona. La Sara Arjona, una de les desenvolupadores, va preparar una vídeo conferència on van poder veure i parlar amb Perth, la seu d’Austràlia, Gran Canària, País Basc…L’alumnat va poder presenciar com es… Llegeix més»

3a Xocolatada solidària

Avui a l’institut s’ha fet la  3a xocolatada solidària dins de la campanya:  Taca’t pel càncer infantil organitzada per l’Hospital infantil Sant Joan de Déu. L’alumnat del taller de cuina ha fet els pans de pessic i des de la cuina s’ha fet la xocolata.… Llegeix més»

3a Xocolatada solidària en el dia del càncer infantil

El proper 14 de febrer a l’hora del pati es celebrarà la tercera xocolatada solidària amb el lema: Taca’t pel càncer infantil. L’institut i l’Afa s’han adherit a la campanya que impulsa Sant Joan de Déu.
Cada xocolata costarà 1 euro, el pa de pessic que… Llegeix més»