Mostra final de trimestre

El dia 19 de desembre l’alumnat de l’ESO va compartir algunes de les seves produccions amb l’alumnat d’altres cursos de l’institut.  Cada alumne tenia un salconduit que havia de ser segellat per poder passar d’una activitat a una altra. L’alumnat de 2n d’ESO va poder… Llegeix més»

Moodle moot 2019

Un grup d’alumnes de l’institut Viladomat han assistit a la moodle moot 2019 a la xerrada:- The future of Moodle: students’ vision-, on han presentat un nou disseny per a moodle-. Els estudiants han presentat un moodle +  posant el focus en l’estudiant El nou… Llegeix més»

“El mitocondri i malaties associades. Perspectives d’un equip investigador” xerrada de Constanza Morén

Dimecres 9 d’octubre l’alumnat de 4t d’ESO dels itineraris Rosalind Franklin i Ada Lovelace van assistir a la xerrada que va fer la doctora i investigadora de l’IDIBAPS de l’Hospital Clínic, Constanza Morén: “El mitocondri i malaties associades. Perspectives d’un equip investigador”. La recerca és sens dubte… Llegeix més»