.

Inici curs 2021-2022

A les 8,00 del matí ha arribat l’alumnat de 1r d’ESO: cares de son, nervis a flor de pell,  incògnites per conèixer el grup i els nous companys, companyes…Al llarg del matí, l’alumnat s’ha presentat, ha fet tutoria amb els tutors i tutores individuals, ha vist l’horari… Des de la comunitat del Viladomat esperem que l’institut sigui un espai on pugueu créixer i us pugueu desenvolupar com a persones  lliures i solidàries amb l’entorn que ens envolta.

curs 21-22

INICI DE CURS 2021-2022

Clicant a cada curs, podeu veure l’horari i la porta d’entrada, també heu de descarregar-vos la declaració responsable i fer-la arribar degudament signada a secretaria@institutviladomat.cat.

Situació Aprenentatge: Qui soc, on som per al professorat nou

El professorat nou al centre ha iniciat la Situació d’aprenentatge: Qui soc on som_professorat.  Al llarg de la Situació d’Aprenentatge, el professorat es coneix i  fa ús de totes les eines metodològiques i tecnològiques que s’tilitzen al centre:  el moodle , els chromebooks, el treball cooperatiu, el drive, crear vídeos, podcast.

FAMÍLIES DE PRIMER D’ESO

Dimecres 8 de setembre, entre les 16 i les 18 hores, podreu passar a recollir el chromebook per l’institut (cal que porteu el comprovant de pagament de l’empresa).

La reunió inicial de famílies de primer es farà de manera virtual a les 18.30. Us enviarem l’enllaç al correu de famílies.

Colònies de 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO realitza una sortida de 2 dies en 2 masies properes a VIc.

Viatge de 4t d’ESO a Port de Comte

L’alumnat de 4t d’ESO està realitzant el seu viatge a Port de Comte. Avui estan fent caiac al Pantà de Port de Comte.