Descobrint laboratoris d’investigació científica amb Batxillerat

Durant aquest segon trimestre, i amb la finalitat de fomentar l’actitud investigadora del nostre alumnat així com apropar-lo al món universitari, els alumnes i les alumnes de Biologia de Batxillerat han pogut realitzar una visita a un centre d’investigació científica.

Concretament, l’alumnat de primer de batxillerat va tenir l’oportunitat de portar a terme un taller experimental al Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) on posaren en pràctica el mètode científic. El taller, La defensa de les plantes, pretenia conscienciar sobre la importància de la recerca en biologia vegetal així com descobrir el paper de la biotecnologia en el marc de les tècniques agrícoles actuals. Per altra banda, els alumnes i les alumnes de segon de batxillerat van participar al programa Bioquímica en viu ofert per la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona (UB). La jornada, conformada per un seguit d’experiments en un laboratori de recerca universitària, va permetre donar a conèixer les aplicacions socials de la bioquímica i visibilitzar les grans perspectives de futur d’aquesta disciplina.

Us deixem un recull fotogràfic sobre les dues jornades. Fins aviat!