Drets Humans, 70 anys.

En motiu del 70è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans (10 de desembre 1948-2018), a l’assignatura de Cultura i Valors Ètics, els alumnes de 3r han començat a fer-ne un treball. Aquesta setmana els han exposat al vestíbul de l’Institut.
Podeu llegir un… Llegeix més»

Ja som Escola Verda!

Després d’haver seguit el procés per formar part de la Xarxa d’Escoles Verdes,  el Conseller de Territori i Sostenibilitat, Hble. Sr. Damià Calvet, i el Conseller d’Ensenyament, Hble. Sr. Josep Bargalló, ens van lliurar el distintiu d’Escola Verda a l’acte celebrat a Cornellà de… Llegeix més»

Gran Recapte d’aliments

El passat 30 de novembre i 1 de desembre va tenir lloc la 10a campanya del Banc dels aliments, coneguda com el “Gran Recapte”. Aquest any, els alumnes de 3r dins el Servei comunitari i professors voluntaris del centre van col·laborar amb la Creu Roja… Llegeix més»

Participa al Gran Recapte!

Enguany els alumnes de 3r del Servei Comunitari i professors del centre participaran en el “Gran Recapte d’aliments“, col·laborant amb la Creu Roja. Ens trobareu al Lidl de la Carretera de St Hipòlit de Vic el pròxim cap de setmana.

Us hi esperem!

GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Divendres 30/11 de les 16.00 a les 21.00 hores

Dissabte 1/11 de les 9.00 a les 21.00 hores