TANCAMENT DEL PROJECTE BOSC

L’alumnat de 1r d’ESO ha fet la clausura del projecte bosc fent una sortida a la Font d’en Cruanyes de Tamariu.  Repartits en 4 grups, han fet 4 activitats diferents: Identificar líquens i fulles d’arbres, analitzar paràmetres fisicoquímics de l’aigua de la riera i de la font, posar en pràctica el forn solar, fet a l’aula de tecnologia i jugar al “Party-Bosc”, un joc per demostrar les seves habilitats de mímica, dibuix, etc. i respondre els diferents reptes relacionats del projecte dins l’àmbit de biologia i tecnologia.

Hem tingut l’oportunitat d’endinsar-nos i fer-nos nostre aquest projecte de recerca amb la metodologia Open Science Schooling en col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya @la_upc. Gràcies! Una altra forma de conèixer l’entorn, cuidar-lo i respectar-lo!