SORTIDA CONJUNTA DE LES DELEGADES I DELEGATS VERDS

El passat 12 d’abril, els delegats i delegades verds/es de l’Institut La Sureda van participar en la Trobada de Comitès Ambientals d’Escoles Verdes del Baix Empordà, juntament amb 7 altres instituts de la nostra zona.
La trobada es va realitzar a la Platja de Pals on, durant tot el matí, es van dur a terme diverses activitats relacionades amb la conservació de les dunes i del litoral.

Les activitats dutes a terme van ser les següents:

1. Itinerari pedagògic pel Camí del Corriol i observació de l’ocell corriol camanegra

2. Recollida i classificació de residus trobats a la platja

3. Impermeabilització d’estaques de l’itinerari del Camí del Corriol

4. Col·locació de retenidors de sorra a l’espai protegit de dunes de la Platja de Pals.

En aquest mateix sentit, el passat 28 de març, els delegats i delegades verds/es de l’Escola Barceló i Matas ens van explicar les tasques prèvies que ells ja havien realitzat a la Platja de Pals, unes setmanes abans. Aprofitant l’ocasió l’alumnat també va intercanviar iniciatives i activitats que estan duent a terme els dos centres en la seva implicació com a Escoles Verdes.