PARTICIPACIÓ DE LA LLIGA DE DEBAT

El passat 2 de març l’alumnat de 4t d’ESO que forma part de la Lliga de Debat, acompanyats per l’alumnat de 3r d’ESO que han format equip amb ells durant tot el curs al centre, van participar al concurs de la Lliga de Debat organitzat per la Xarxa Vives d’Universitats. La fase local va tenir lloc a la Facultat de Dret de la Universitat de Girona.

Mentre l’alumnat de 4t va defensar la seva posició a favor i en contra de la moció. “La intel·ligència artificial és una amenaça per a la humanitat”, l’alumnat de 3r d’ESO va poder observar altres debats, agafant apunts, idees i estratègies per aprendre i aplicar-ho l’any vinent quan els toqui participar-hi.

Va ser un dia esplèndid on es va poder observar el treball en equip tots i totes, el recolzament i la lluita col·lectiva per un objectiu comú.

Des de l’Institut la Sureda volem donar l’enhorabona a tots els participants de la Lliga i també als nostres alumnes, que s’ho han treballat moltíssim i han lluitat fins el final. A seguir treballant, valents i valentes.