FEM PODI A LA CURSA DE LES ESCOLES

Un any més, l’Institut la Sureda ha participat en la clàssica cursa de les escoles de Palafrugell, activitat esportiva escolar que reuneix una gran quantitat d’alumnes provinents de tots els centres educatius del municipi. Enguany, un total de 37 alumnes de 1r i 2n d’ESO de La Sureda hi han participat, destacant la primera posició d’en Pep Pi i de la Blanca Álvarez com a primer noi i primera noia de 2n d’ESO, entre d’altres. Més enllà del valor purament esportiu, aquesta cita esportiva anual suposa una bonica oportunitat perquè tots aquells alumnes que mostren interès i bones aptituds esportives puguin retrobar-se amb amics d’altres escoles, sentir-se valorats en tant que premiats en participar-hi, gaudir d’una vetllada divertida i desafiant, etc.

Feta la cursa, animem a seguir fent exercici, tenir bons hàbits saludables i fins a l’any que ve!, i l’enhorabona als premiats!