DARRERES ACTUACIONS EN SOSTENIBILITAT

Al llarg dels darrers mesos s’han dut a terme actuacions a l’INS La Sureda vinculades al projecte de medi ambient i sostenibilitat de l’institut. Us en fem un resum!

ESTACIÓ METEOROLÒGICA. Durant la Setmana de la Ciència es va inaugurar l’estació meterelògica de l’INS La Sureda. Ens permet consultar i registrar dades de temperatura, humitat, temperatura de xafogor i CO2. Estem segurs que ens servirà pels projectes i activitats del centre!
HOTEL D’INSECTES. L’alumnat de la UEC ha instal·lat un hotel d’insectes a l’institut que va acompanyat d’un pòster realitzat per l’alumnat de l’optativa de Medi Ambient de 2n d’ESO, on s’explica què hi podem trobar. Estem fent un seguiment per veure quines de les espècies esperades s’hi instal·len.
AULES NETES I SOSTENIBLES. Els resultats del concurs d’Aules Netes i Sostenibles ja no es publiquen a Instagram, sinó que ara es troben penjats als diferents passadissos de l’institut. Recordeu consultar-los setmanalment!
COMPOSTADOR. L’institut té dos compostadors al pati i se’n fa un manteniment setmanal. Des de l’optativa de Medi Ambient de 2n d’ESO s’ha preparat un cartell per recordar com funciona un compostador i què hi podem llençar perquè funcioni correctament.
SITES MEDI AMBIENT I SOSTENIBILITAT. L’institut té un sites dedicat al seu projecte de Medi Ambient i Sostenibilitat. L’alumnat de l’optativa de Medi Ambient de 2n d’ESO està actualitzant els protocols de sostenibilitat d’aquest sites (festes sostenibles, etc.), igual que el projecte, que és viu i ple de noves idees i iniciatives. Us animem a consultar-lo!

SITES ESCOLES VERDES INS LA SUREDA

Seguim construint un futur més verd i sostenible!