Conferència inaugural

Tot i les restriccions de la Covid-19, aquest matí hem portat a terme la conferència inaugural del curs 2020 – 2021 que teníem programada per aquest inici de curs: “Màgia i Matemàtiques” a càrrec de Sergio Belmonte. La conferència s’ha realitzat amb un format online, cosa que ha permès a l’alumnat poder interactuar amb en Sergio en tot moment.

Sergio Belmonte és professor de matemàtiques i aprenent de mag. La seva passió per les matemàtiques l’ha impulsat a treballar al costat d’altres col·legues per fer l’aprenentatge d’aquesta assignatura a les aules més atractiu. La màgia li ha servit d’instrument per a fer aquest camí.

A l’espectacle el nostre alumnat ha pogut observar la connexió que hi ha entre aquestes dues disciplines aparentment tant distant però que tenen molts punts en comú. Han pogut veure com aplicar la matemàtica per a crear veritables efectes màgics.